Методична скарбничка

Анкета  письменника
1. ПІБ (псевдонім)
2. Дата, місце народження
3. Сім’я, соціальний статус
4. Освіта
5.  Дитячі роки,  юність, зрілі роки
6. Громадська діяльність
7. Літературна діяльність
8. Основні збірки, твори
9. Дата смерті, місце поховання

10 Значення творчості, внесок



План  роботи
зі здібними та обдарованими дітьми на 2016-2017 н.р.

Мета роботи: пошук талановитих дітей та їх розвиток. Створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів. Розробка системи роботи з обдарованими дітьми. Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя та учня.
Вересень
1.Доповнення картотеки обдарованих та здібних дітей.
2. Проведення нарад з керівниками гуртків,  для ознайомлення зі списками обдарованих та здібних дітей.
3. Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні.
Жовтень
4. Підготовка обдарованих дітей до конкурсів.
5. Шкільні предметні олімпіади та їх аналіз.
6. Підготовча робота з учасниками районних конкурсів.
Листопад
5. Робота з батьками здібних та обдарованих учнів.
6. Участь у районних конкурсах імені П. Яцика, ім. Т. Г. Шевченка, гри зі світової літератури Sunflower

Грудень
7. Аналіз підсумків конкурсів.
8. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
Січень
9.  Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
10.Педагогічна рада за підсумками навчання в І семестрі.
11. Психолого-педагогічний семінар.
Лютий
12. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи)
13. Робота з батьками здібних та обдарованих учнів.
14. Конкурси творчих робіт вихованців. Конкурс «Кращий вихованець»

Березень
15. Поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей.
16. Виставки, захист творчих робіт.
Квітень
17.Предметні тижні (згідно з робочим планом школи)
18. Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями .
Травень
19. Вивчення проблеми організації роботи з обдарованою та здібною
дитиною, як один з аспектів самоосвіти кожного вчителя.
20. Підбиття підсумків роботи.



Індивідуальна робота з учнями,
що не встигають та схильними до правопорушень




Зміст і методи роботи
Відповідальний
Термін виконання
Примітки
1
Вивчити індивідуальні особливості
Протягом року
2
Визначити коло друзів, а також вплив його на кожного з них
Протягом
І семестру
3
Відвідати сім'ї, вивчити пізнавальні інтереси школярів
Вересень
4
Ознайомити учнів з вимогами у школі:
• не порушувати дисципліну;
• не запізнюватися на уроки;
• не пропускати заняття;
• не сперечатися із дорослими вдома:
• своєчасно виходити до школи;
• повертатися після уроків;
• дбайливо ставитися до одягу;
• бути охайним
Протягом
першого тижня
5
Організувати допомогу кращих учнів класу щодо ліквідації проблем та прогалин у знаннях, допомогти учням повірити у власні сили та здібності
Протягом року
6
Провести консультації батьків про засоби ліквідації прогалин у знаннях учнів
Вересень
7
Провести роботу щодо активізації пізнавальної діяльності школярів, а саме:
1) опитувати лише той матеріал, який школяр знає;
2) надавати консультації з предметів;
3) давати на уроках індивідуальні завдання відповідного рівня знань.
Протягом року
8
Встановити зв'язки школярів за місцем проживання, визначити їх характер з метою нейтралізувати нега​тивний вплив оточення
Вересень — жов​тень
9
Дати рекомендації батькам учнів відносно домашнього контролю та організації відповідного розпорядку дня, в обладнанні кутка для занять, дотримання учнями режиму дня
За необхідності
10
Зацікавити суспільно-корисною працею, враховуючи інтереси підлітків
По можливості
11
Провести анкетування з теми «Причини неуспішності в навчанні, ставлення до навчання. Наслідки поганої освіти»
Жовтень
12
Бесіда «Профілактика шкідливих звичок»
Січень
13
Провести анкетування:
1. «Твоя життєва позиція».
2. «Твоя майбутня професія»
Грудень
14
Провести бесіду з учнями «Профілактика правопорушень»
Листопад
15
Провести зі школярами бесіди:
1) «Чи потрібно дотримуватися правил поведінки у школі?»
2) «Твій вільний час»
3) «Про культуру поведінки»
4) «Про дружбу та товаришів»
5) «Про книги, які ти прочитав»
6) «Культура поведінки — основа життя в суспільстві»
7) «Як вивчити свій характер»
Грудень
Жовтень
Квітень
Квітень
Лютий
Березень
Лютий
16
Діалог на тему «Твоє інтелектуально-естетичне хобі: читання, колекціонування, декоративне мистецтво, майстрування і т. ін.»
Лютий
17
Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток»
Березень
18
Тренінг «Твоє життя — твій вибір», «Знаємо та реалізуємо свої права»
Грудень, березень
19
Провести бесіду з батьками на тему «Про правову відповідальність неповнолітніх»
Жовтень
20
Провести тренінги:
1. Створення комфортного психологічного стану.
2. Підтримка оптимістичних поглядів на життя.
3. Позитивне підкріплення відносин з однолітками.
Грудень
21
Провести практикум з батьками «Динаміка зловживань психотропними препаратами, алкоголем в підлітковому віці. Профілактика, причини та наслідки наркоманії та алкоголізму»
Квітень
22
Активізувати роботу щодо залучення до роботи предметних гуртків, позакласну діяльність, в роботу спортивних секцій
Протягом року
23
Провести ряд бесід з батьками учнів, що не встигають:
1 .«Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату сім'ї на формування особистості дитини».
2.«Культура міжособистісних відносин — важливий фактор успішного виховання».
3.«Законодавство України про відповідальність батьків за виховання дітей».
4.«Про адміністративну відповідальність батьків за
порушення прав дитини»
Листопад
Лютий
Березень
Травень



Немає коментарів:

Дописати коментар